Bezplatné doručení objednávek do 9.12.

Rychlá a snadná montáž

Rychlé doručení

Certifikace OEKO-TEX®

Doplňky na všechna okna VELUX

Jak vám můžeme pomoci?

Děkujeme za váš zájem o společnost VELUX a naše výrobky. Kontaktní informace a odpovědi na často kladené otázky naleznete v odkazech vlevo nebo dole na stránce.

Platba

Za svou objednávku můžete zaplatit z pohodlí domova online platební kartou nebo si zvolte platbu až při převzetí zásilky.

Možnosti platby
  • Platební karta
  • PayPal
  • Na dobírku
  • Klarna

Požadovaný způsob platby si zvolíte v posledním kroku objednávky.

Platba kartou

V případě platby kartou budete přesměrováni na zabezpečenou webovou stránku a vyzváni k zadání osobních údajů a informaci o platební kartě.

Akceptujeme platební karty společností VISA, MasterCard a Maestro.

Dovolujeme si Vás upozornit, že v případě platby online bude částka dočasně zablokována na platební kartě. Platba za zboží uskutečněná prostřednictvím platební karty bude provedena po dodání zboží, nejpozději však do 30 dnů od potvrzení objednávky.

Klarna
Další informace nebo dotazy týkající se vaší platby směřujte na webové stránky společnosti Klarna nebo se obraťte na zákaznický servis společnosti Klarna.

 

PayPal

K platbě lze použít službu PayPal. Během procesu platby v e-shopu budete požádáni o přihlášení k vašemu soukromému účtu PayPal. Případně můžete pokračovat bez účtu PayPal a zaplatit přímo platební kartou, jako je MasterCard. Po provedení platby službou PayPal budete přesměrováni zpět na stránku e-shopu s potvrzením vaší objednávky, pokud platba proběhne úspěšně.

Platba na dobírku

V případě platby na dobírku zaplatíte částku řidiči v hotovosti nebo také platební kartou při převzetí objednávky.

Stav objednávky

Číslo objednávky jsme Vám zaslali společně s potvrzením objednávky na e-mail.

Neváhejte nás kontaktovat, pokud zásilku neobdržíte v uvedeném termínu nebo máte jakýkoliv dotaz ohledně své objednávky.

 

3D-Secure

K čemu slouží funkce 3-D Secure?

Funkce 3-D Secure, někdy také označovaná jako 3D bezpečnostní ověření nebo 3DS, představuje opatření na prevenci podvodů. Původně ho v roce 2001 představila společnost Visa pod označením „Verified-by-Visa“. Při provádění plateb kartou funguje jako doplňková vrstva zabezpečení. Nabízí zákazníkům krok zajišťující zabezpečené ověření, ještě než si online něco koupí. Tento krok jim dává jistotu, že zadávají správné informace o kartě, a tím pomáhá předcházet podvodům s platebními kartami. Funkci 3DS podporují a využívají hlavní vydavatelé debetních a kreditních karet, včetně společností VISA, Mastercard (pod označením „Mastercard Secure Code“) a American Express (jako „American Express SafeKey“).

 

Jak ověřování 3-D Secure vlastně funguje?

Pokud jste už někdy něco platili online, patrně jste se už na ověřování 3-D Secure narazili. Když jste připraveni zaplatit za produkt online, budete přesměrováni na stránku svého poskytovatele debetních nebo kreditních karet zabezpečenou funkcí 3-D Secure. Na webu poskytovatele budete buď požádáni o heslo (které jste si někdy předtím nastavili u své banky), nebo bude potřeba napsat ověřovací kód (který se automaticky odešle na potvrzené číslo mobilního telefonu). Po zadání správných údajů bude platba poskytovatelem karty schválena a vy přesměrováni zpátky na naši stránku s potvrzením. To všechno proběhne opravdu rychle. Po návratu na náš web obdržíte potvrzovací e-mail, že platba proběhla úspěšně.

 

Jak se můžu do služeb Verified by Visa / Mastercard Secure Code zaregistrovat?

Služby Verified by Visa a Mastercard Secure Code nabízí banky a poskytovatelé služeb, nikoli přímo společnosti Visa nebo Mastercard. Doporučujeme se obrátit přímo na vaši banku nebo poskytovatele služeb.

 

Co mám dělat, když zapomenu heslo?

Heslo můžete snadno resetovat. Přesný postup závisí na vaší bance. Pokud se po zadání údajů o kartě na obrazovce objeví zpráva služeb Verified by Visa / Mastercard Secure Code, pravděpodobně bude k dispozici možnost resetovat zapomenuté heslo. Když na ni kliknete, budete požádáni o některé informace, které jste poskytli při registraci. Heslo budete moct rychle obnovit a pokračovat v nakupování.

 

Banka posílá kód do mého telefonu, někdy ho ale nedostanu. Co mám dělat?

Informujte o záležitosti přímo banku, aby mohla problém prošetřit. Možná bude řešení jednoduché – například na vás nemají správné číslo. Krátký telefonát je obvykle všechno, co je na řešení potřeba.

    

Kontakt

Zákaznické centrum VELUX

Telefon:+420 531 015 699
Email: info.cz@velux.com

Provozní doba

Pondělí - Čtvrtek: 8:00 - 16:30 hod
Pátek: 8:00 - 15:00 hod